2015. október 2., péntek

NOTD - Az Útvesztő

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben ez egyik kedvenc könyvem által inspirált manit hoztam.


Először az első rész film változatát láttam, majd mivel tetszett a film, megvettem a könyvet is. Ahogy általában szokott lenni, a könyv sokkal, de sokkal jobb mint a film és így van ez a második résznél is. Habár a Tűzpróba filmváltozatát még nem láttam (nem is tervezem moziban megnézni), ismerősök véleménye szerint nem annyira jó. Na de a lényeg, hogy a film kijövetele alkalmából csináltam ezt a manit, nem egy nagyszám, de szerintem elmegy.

Aki esetleg nem olvasta, a VESZETT egy rövidítés: Világvége- Einstein Szekció- Tiltott Terület.
Hogy ez pontosan mit is takar, azt inkább nem fejteném ki, ajánlom a könyv elolvasását/ film megnézését.

Tehát 4 ujjamra a VESZETT rövidítés került, a hüvelykujjamra pedig a Tisztás és az Útvesztő egyszerű változata került (milyen jó lett volna ezt nyomdázni...).








Ti láttátok/ olvastátok valamelyik részt?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése