2015. október 5., hétfő

Lakkteszt - Catrice 350 Hip queens wear blue jeans!

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy Catrice lakkot hoztam.


Nem vagyok biztos benne, hogy kapható-e ez a lakk, de aki szereti az ilyen színű lakkokat, annak érdemes megnéznie, hátha még árulják. Ez tipikusan az a  szín amit kb lehetetlen meghatározni, zöldes-kékes-szürkés lakk, bizonyos szögből kék csillámokkal. Az üveg a jól megszokott henger alakú, az ecset pedig szétterül, így könnyebb a felvitel. Elég híg, így sokszor ráfolyt a körömbőrömre, így pucolászhattam egy darabig. Két rétegben fed tökéletesen, egy kicsit lassan szárad, de szerintem még a türelmetlenek is ki tudják várni. Annyira nem fényes, ezért egy fedőlakk el kell. Nekem öt napig volt a körmömön az Essence fedőlakkal és Miss Sporty alappal, de semmi baja nem volt.










Nektek melyik az a lakk aminek nem tudjátok meghatározni a színét?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése