2015. szeptember 30., szerda

Lakkteszt - Essence Effect Nail Polish 04 blue-jeaned

Sziasztok lányok!
A mai posztban egy kicsit régebbi Essence lakkot boztam.


Ezt a lakkot még tavasszal vettem másodkézből, de túl sötétnek éreztem nyáron, így csak most került sorra.
Mint tudjátok alapvetően szeretem az essence lakkokat, így nyugodt szívvel nyúltam felé. Miután ez egy farmer hatású lakk, értelemszerűen kék, mégpedig sötétkék és ezüst csillámos. Cukros hatást ígér, de csak egy nagyon enyhe érdesség érezhető. Szép lakk, de egy kis nyomdázással vagy csillámos fedőlakkal is szép lehet. Az üvege ugyanolyan mint a többi essence effect top coat/ effect lakk. Az ecsete egyenesen vágott, egy kisebb mutatvány mire szép íves lesz a vonal. Az állaga kellemes, két vékony réteg után tökéletesen fed. Egész gyorsan szárad, a miss sporty-s alaplakkommal 7 napig enyhe kopással, pici pattogással bírta.
Nem mondom, hogy elájultam, de tetszik ez a lakk. :D







Nektek van farmerhatású lakkotok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése