2015. október 26., hétfő

Essence Effect Nails 09 miss cashmere teszt


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy plüssport hoztam, szóval ez most nem egy lakkteszt, mint ahogy mostanában megszokató volt.

Még tavaly ilyenkor szereztem be ezt a plüssport, de csak most került rá sor.

A kis papír dobozkában egy műanyag tégely rejlik, ugyanolyan mint a márka pigmentjeinél. Ennek a kis tégelynek lecsavarható kupakja van, ha ezt lecsavarjuk egy felpattintható tető következik, majd egy szórófej. Ezt nekem nem sikerült hatékonyan használnom, ezért kinyitottam a szűrőt és közvetlenül a porból egy csipesz segítségével vettem ki a kis csomókat, amiket a nedves lakkba nyomkodtam. Elég hiányosan sikerült ezt felapplikálni, ráadásul amíg nem szárad meg a lakk, a szőröket teljesen belenyomhatjuk a lakkba, így aszfalthoz hasonló kinézetű lesz (ez nem pozitív). Szóval nem egyszerű dolog, de aki egyszer megtanulja, hogyan kell, annak valószínűleg már menni fog. Érdemes színben hozzá passzoló alapszínt választani, mert nem túl szép látvány, ha valahol foltos lesz. A csomagolás szerint az Essence multi effect ecsettel le lehet söpörni a felesleget, de nekem ezzzel az a tapasztalatom, hogy az ecset szálai közé beragadnak a szőrök, így mindig visszahordjuk a szálakat.

Összességében nem rossz ez a por, de nagyon tudni kell vele bánni.

(A gyűrűsujjam kivételével minden körmömön ez a por látható.)







Nektek bejönnek a plüssporok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése