2015. október 12., hétfő

Lakkteszt - Miss Sporty Oh my gem! 004

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy Miss Sporty lakk tesztjét hoztam.

Már tavaly ősz óta a készletemben van, de még nem használtam teljes körmön. Most viszont felavattam, mert elég ősziesnek éreztem volna nyáron.

Az üveg a szokásos Miss Sporty, az ecset lekerekített amit imádok, mert egyszerű vele dolgozni. Az üvegben kék jelly alapban kék csillámok vannak, de szerencsére nem kell halászgatni őket. Három rétegben fed tökéletesen, de kárpótol, hogy ezáltal 3D-s a végeredmény. Az első két réteg gyorsan szárad, a harmadikkal vigyázni kell, hogy nehogy belenyúljunk. Szerintem csalóka egy kicsit, mert sokkal mélyebbnek néz ki az üvegben (egy fekete alapon lehet, hogy szebb lenne). Hat napig volt a körmeimen, de nem nagyon volt semmi baja.(mivel alaplakkot és fedőlakkot is használtam, ez nem egy igazán reális szám) A lemosása katasztrófa, egy órám ráment, a körmömet is befogta, pedig volt alatta alaplakk. Ha valakit érdekel, a Rossmannban még láttam kiárúsításon.









Nektek van ebből a kollekcióból lakkotok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése