2015. október 7., szerda

Júliusi - szeptemberi szerzemények

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom miket zsákmányoltam mostanában.

Kicsit furcsa kifejezés az, hogy mostanában, merthogy július még nyáron volt, mostmeg ugye ősz van.....na mindegy. Nyáron nemsok minden gyűlt össze, ezért most egybe vettem szeptemberrel.
Miután júliusban 45 db lakkot vettem, egy kicsit visszafogtam magam, ezért leginkább másoktól kaptam dolgokat, de azért becsúszott kettő, illetve három dolog, mert nemtudtam ellenállni Adél eladnivalójainak.

Pupa Colorfil Plumage 006


Még az olaszországi nyaralásom alatt kaptam, kb fél óráig álltam a pult előtt, végül ezt választottam ki. Még egyszer sem használtam, mert még rengeteg lakkom van ami nyitva van, de még nem használtam. Kékes alapban vannak fehér és kék szálak, amik toll hatást kölcsönöznek (elvileg).

Opoola Gelart körömmatrica



Egy százforintos boltból van, fehér géles állagú matrica, amin zöld, rózsaszín és fekete minta van. Kíváncsi vagyok, mert még nem használtam ilyet.

Moyra 29


Az egyik rokonom volt nyaralni Balatonon és onnan hozta nekem. Ez sincs még kipróbálva, ezért nemtudom, hogy magában vagy fedőlakként működik-e, majd beszámolok róla.

Noname körömreszelő-polírozó



Szintén százas boltban szereztem, de az egyes számú ,,polírozó" nagyon durva, ezért csak reszelőnek használom azt a részét, a többi szépen fényesít.

Moyra Pastel Shades 602


Két lakkot vettem Adéltól az egyik ez a menta színű lakk. Igen tudom, tudom, hogy túl sok kék/menta lakkom van, ezt eredetileg frankenezéshez akartam venni, de már azon gondolkozom, hogy mégse kutyulom el.

Claire's Magic Show



Sajnos nem volt eddig holo lakkom, de most ezt megszereztem és nagyon örülök neki. Amikor rásüt a nap, mindenre lehet nézni, de rá nem úgy szikrázik. :D Ezt is Adéltól vettem. :)

China Glaze Pop the trunk


Amikor Adéllal megbeszéltük a talit, egy picit várnom kellett rá, ezért engesztelésül hozta ezt a lakkot. Hálával tartozom neki, mert ez az első China Glaze lakkom...és 14 ml úgyhogy életem végéig használni fogom. Pirosas narancssárga színű, tökéletes Halloweenre, szerintem fogtok vele látni manit.

Ti mit szereztetek mostanában?
Üdv: Melcsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése