2015. október 23., péntek

Lakkteszt - Miss Sporty Nail Expert 5in1

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy alaplakk tetszjét hoztam.

Nem sokszor van alaplakk teszt, hiszen ebből az egész üveget elhasználom, így ritkán veszek újat. Még nyár elején megvettem a Rimmel Nail Nurse Perfectionail alaplakkját, de aztán az óriási haulban is szereztem egyet, mégpedig ezt a Miss Sporty 5in1 lakkot és mivel ez már ki volt nyitva, inkább ezt kezdtem el használni.

Az üveg nem a szokásos Miss Sporty, de az alaplakkjaiknak mind ilyen csomagolása van. Szerintem nagyon jó ez a forma, könnyen hozzá lehet szokni a kupak fogásához. Az ecsete egyenes, de lapított, amivel imádok lakkozni. Az üvegben rózsaszínnek néz ki, viszont ez feltéve ha nem fedőlakknak használjuk (miért használnánk annak?) nem számít, elvégre a körmünk is rózsaszín. Jó az állaga, nem túl folyós, de nem is sűrű. Nagyon gyorsan megszárad és több mint 7 (!!!!) napig tartóssá teszi a manikűrt, (általában 6 nap után) úgy mosom le a manikat, hogy még semmi bajuk sincs. Szép fényes felületet csinál, amin a színes lakk is jobban terül.

Nagyon-nagyon megszerettem ezt a lakkot, így elképzelhető, hogyha a  Rimmelest is elfogyasztom újra fogom venni.



Nektek mi a kedvenc alaplakkotok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése