2016. február 1., hétfő

Lakkteszt - Editt del sol lakkok

Sziasztok lányok!

 Decemberben Noémitől nyertem egy kis csomagot, ami tartalmazott két lakkot is. Ezeket szeretném most bemutatni.

Mind a két lakk ugyanolyan üvegben van (gondolom ez nem meglepetés), ami nagyjából ugyanolyan mint a DaVinci lakkoké. Nem vagyok oda az ecsetéért, nem egy nagy szám, bár nem is olyan borzalmas. Mind a két lakk egész gyorsan szárad és nagyon büdös, amire persze lehet mondani, hogy a körömlakkok mindig büdösek, de akinek van egypár körömlakkja, tudja milyen a normális körömlakk-szag.

Sajnos az ilyen ,,ismeretlen" márkák nem fáradoznak a névadással, de erre még szám/szín (pl:red..) sincs írva, így nude és pirosként fogom hívni őket.

A pirosban apró ezüst csillámok vannak, ez egy nagyon picit a képeken is látszódik. Nagy meglepetésemre egyetlen egy rétegben annyira jól fedett, hogy még megszokásból sem kentem fel egy második réteget. Mint emítettem gyorsan száradt, de nem igazán fényesre, így igényeli a fedőlakkot.

A nude teljesen krém finishű, nincsenek benne csilogó részecskék. Ezzel már több probléma is van. Az állaga borzalmas, nagyon nehéz eloszlatni normálisan, így három réteg kellett belőle. Ügyeskedni kell, hogy ne szedje fel az egyik réteg a másikat, de még a száradása is kicsit lassabb mint a pirosé.

Összességében nem ezek a legjobb krém lakkok, de egynek (illetve kettőnek) elmennek. Ha magamtól veszem és tudom a tulajdonságaikat, lehet kétszer is meggondolnám, hogy kell-e ez nekem, de itt nem is a nyeremény, hanem az hogy kaptam valamit számított :) Ja és igen, a piros még mindig nem áll jól nekem :D










Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése