2016. február 12., péntek

Lakkteszt - Rival de Loop Holo Nails #03 cute candy

Sziasztok lányok!


A nagyobb és kisebb bloggerek körében is nagy szeretetben van részük a holografikus lakkoknak, már mindenféle verziójuk van, pelyhes-nem pelyhes-lineáris-szórt stb. Én mostanában leginkább krém lakkokról írtam, de kellett egy kis vérpezsdítés, ezért most egy holo csoda következik. 

Decemberben akciósak voltak a RdeL lakkok, akkor csaptam le erre is. Nagyon szeretem ezt a márkát, az üveg és az ecset is fantasztikus. Az állaga is szuper, nagyon könnyen kenhető, már egy rétegben is egész jó, de azért kell az a második. Extragyorsan megszárad, nagyon fényesre. Amint látható az első pár (na jó sok) képen, már természetes fényben is holózik, de lámpafényben még jobban látszódik. Nem az a szemkiverős, hanem olyan nőies és finom. A színe engem az orgonára emlékeztet.










És a lámpafényben készült képek:




Nektek megvan ez a lakk?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése