2016. február 8., hétfő

Lakkteszt - Pupa Colorful Plumage 006

Sziasztok lányok!

Szeptember környékén, amikor a Pupa bejött kis hazánkba is, hirtelen nagyon sok blogon jelentek meg tesztek rúzsokról, szemhéjpúderekről és lakkokról. Én még ezelőtt az ,,őrület" előtt tulajdonosa lettem egy Pupa lakknak, ugyanis Olszországban jártamkor kaptam ajándékba ezt a szálas lakkot.
Mivel 5 euro volt, ezért inkább egy különlegesebb lakkot akartam választani, így eközött és egy ugyanilyen, csak sötétebb kék lakk között hezitáltam. Végül ez maradt.
Átlátszó alapban fehér és világoskék szálak vannak, amik szerintem madártoll-szerű hatást adnak. Decemberben, a Karácsonyi kihívás keretein belül készítettem egy manit, amiben ez a lakk is szerepelt, erről is beteszek ide egy képet, itt világoskék alapon volt. A mai bejegyzésben viszont egy tintakék, már-már fekete lakkon mutatom meg.
Az üveg formája különleges, a kupak pedig kúp alakú. Igazán minőségi hatást kelt az egyszerű felirat. Az állaga megfelelő, szépen terül és egy rétegben a képeken is látható eredményt lehet vele elérni. Szerintem világos színeken jobban mutat mint sötéten. Gyorsan szárad, de fedőlakk mindenképpen kell rá, mert nélküle a kis szálak lekopnának, a felülete pedig érdes maradna.

Az első pár kép számomra érthetetlen módon kicsit homályos lett, de a többin normálisan látható. A negyedik képtől kezdődve, fedőlakkal kevertem az alapszínt, ezt kentem a Pupa lakkra. Szerintem úgy sokkal jobban néz ki, úgyhogy lehet vele kisérletezni.












Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése