2015. december 4., péntek

Novemberi szerzemények

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben a novemberben vett/ kapott termékeket mutatom meg.

Ebben a hónapban sem vettem sok mindent, illetve inkább kaptam, aminek a pénztárcám nagyon örül :D

Miss Sporty Clubbing Colours Quick dry

Még november elején nyílt a közelünkben egy Rossmann, így a nyitási akció keretén belül 10% kedvezmény volt mindenre, plusz az első 3000 vásárló Rossmann táskát kapott. Én eközött a 3000 vásárló között voltam, nagy meglepetésemre még pár apróság is lapult benne, amikről képet nem készítettem, de egy mini fogkrém és egy neszeszer volt. Amit pedig tényleg vettem, az a képen látható cirtomsárga Miss Sporty lakk, ami eleve 199Ft volt, de a 10%-nak köszönhetően csak 180-at fizettem.


Yz dekorszalag és noname ecsetkészlet

Eljutottunk a kőbányai piacra is, ahol igazi kincseket leltem (ezeken kívül egy kabátot és cipőt :D ). Nagynéném segítségével szereztem ezt a 12db-os dekorszalag/díszítőcsík-ot. Van sima fehér, rózsaszín, kék ezüst stb színű is. Régóta szerettem volna már ilyet, de valahogy nem sikerült. A másik dolog amit régóta szerettem volna már ez a 15db-os ecsetkészlet. Szerintem már ti is láttátok nagyon sokszor ebayen vagy BPS-on. Jobbról a második ecset tökéletes körbetakarításhoz, balról a negyedik pedig egy pontozó, de jó dry marble technikához is. Vannak még ferde, szögletes, csúcsos, hosszabb és rövidebbek is, nagyon megvagyok elégedve a minőségükkel, valószínűleg majd tesztet is hozok róla *-*




La Rose Long Lasting Glassy Look 337

Egy kis vegyesboltban találtam rá, már nagyon kellett egy szürke lakk, így erre esett a választásom. Egyébként furcsa, hogy nemsok márkának van szürke lakkja, de hogy miért azt nem tudom.


Ti mit szereztetek novemberben?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése