2015. december 25., péntek

Karácsonyi Kihívás összefoglaló

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben a Thimmyke által indított Karácsonyi kihívás összefoglalóját láthatjátok.

Ez a kihívás is gyorsan végetért, én nagyon élveztem, mert sok jó ötletet adott. Amikor jelentkeztem, írtam, hogy nem biztos, hogy mindig sikerül az adott témára manit készíteni, de végül sikerült. Remélem nektek is tetszettek és köszönöm a sok kommentet, jó olvasni/látni, hogy nem csak magamnak írok :) Illetve Timinek is köszönöm, hogy részt vehettem *-*

Kedvencet választani nemnagyon tudok, mindegyiket más okból szerettem, talán az égősoros lett a kevésbé kedvenc, legközelebb fehér akril alapot használok az égőkhöz, talán akkor szebb is lesz :)

Karácsonyi kihívás - Havazás / Jégvilág


Karácsonyi kihívás - Karácsonyi színek


Karácsonyi kihívás - Karácsonyi édességek



Karácsonyi kihívás - Karácsonyi díszek



Karácsonyi kihívás - Télapó és segítői


Nektek melyik tetszett a legjobban?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése