2015. december 11., péntek

Karácsonyi tag

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben egy tag-et hoztam.


Tudom, hogy vasárnap még csak mikulás volt, de én már nagyon karácsonyi hangulatban vagyok, így kitöltöttem ezt a tag-et, ha kiváncsiak vagytok a válaszaimra olvassatok tovább.

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Attól függ. Ha olyan ajándék amit szépen be lehet csomagolni (pl. könyv), akkor csomagolópapír, de mondjuk egy bögrét inkább tasakba teszek.

Igazi vagy műfenyő?
Egyértelműen igazi :)

Mikor díszíted fel a fát?
Már évek óta 24-én este díszítjük, ezután van az ünnepi vacsora és az ajándékozás.

Mikor bontod le a fát?
Amikor már nagyon hullik a levele.

Szereted a tojáslikőrt?
Tekintve, hogy 18 alatt vagyok, nem alkoholizálok :D

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Nem szoktam kedvencet választani, de nem is tudnék.

Van “Betlehemed”? 
Régen volt egy szalmából, de az tönkrement :(

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Annak akit húzni szoktam osztálykarácsonyon :D Pláne, ha fiú, na akkor teljesen tanácstalan vagyok (feltéve, ha nincs valami közismert hobbija).

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A nagyimnak..... imádja a mályvacukrot :D

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Menzán kapott étbevonó mikulás...bahhh

Elektronikus vagy postai képeslap?
Inkább csak email és telefon .

Kedvenc karácsonyi film?
Reszkessetek betörők nélkül nincs karácsony :)

Mikor kezdesz vásárolni?
November vége, december eleje, esetleg, ha utolsó pillanatban még kell valami akkordecember közepe.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Ruhát elég gyakran... és egyszer egy már duplán meglévő körömlakkot.

Kedvenc karácsonyi étel?
TÖLTÖTT KÁPOSZTA nyammmm. Nagyon-nagyon szeretem, anyukámé a lagjobb, de máshol is megeszem hideg tejföllel (végső esetben tejföl nélkül).



Színes vagy sima fények?
Sima, de ez függ attól, hogy hol van, karácsonyfán mindkettő rajta szokott lenni.

Kedvenc karácsonyi dal?
Deck the halls, jingle bells, jingle bell rock stb.

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Itthon maradok :)

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? 
Egyik se, hosszú, csúcsos díszünk van.

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én este, de távolabbi rokonoknál később. 

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Az izléstelen díszítés és a rádöbbenés, hogy mingyárt félév van :(

Nektek mik lennének a válaszaitok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése