2015. december 31., csütörtök

Évértékelő

Sziasztok lányok!

 Ez az év is eltelt nagyon gyorsan. Elindítotam ezt a blogot, amivel nagyonsok mindent megtanultam. Egyrészt megtanultam kezelni ezt a felületet, képeket szerkeszteni, szöveget szerkeszteni, szerintem a körmözésben is sokat fejlődtem (az év eleji képeket nem ajánlom megtekintésre, szívem szerint kitörölném őket, de nem teszem, mert legalább van mihez mérni magamat), Eleni módszerének hála a körmöm is megerősödött, már hónapok óta nem tört le :D
 Ezenkívül megtanultam fegyelmezni magamat, hogy mindig megírjam a bejegyzéseket, válaszoljak a kommentekre. Igaz, hogy össz-vissz három feliratkozóm van, amiből az egyik én vagyok, de nem bánom, mert sokan kommentelnek, így azért nem hal ki a blog.
 Több mint 100 lakkom lett és sok eszköz, amivel tudok dolgozni. Négy Manikűrvadász fordulóba is beszálltam, egy kihívást is végigcsináltam.
 Nem húzom tovább a szót, élvezzétek ki az év utolsó napját!


Boldog új évet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése