2015. december 7., hétfő

Lakkteszt - Maybelinne Colorama 254 Latte


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy teszttel készültem nektek.

A csütörtökön majd látható Karácsonyi Kihívás következő témájára készült manikűr alapszínén sokáig gondolkoztam, végül emellett a lakk mellett döntöttem. Egyszer már próbáltam, de akkor nem voltam vele megelégedve, mert 3 réteg után se akart tökéletesen fedni. Láss csodát, most, hogy egy kicsit sűrűsödött (teljesen jó az állaga nem nyúlós, csak kevésbé folyós mint volt) három rétegben nagyon jól fed.

Az üveg henger alakú, de elég kevés a bennne található lakk. Ahogy a neve is bizonyítja ez a lakk tejeskávé színű, ami az én barnás kezemhez egész jól megy. Az ecset egyenesre vágott, de jól használható. Mint említettem kicsit sűrűbb lett, mint anno mikor megvettem, mert akkor nagyon folyós volt. Egész gyorsan szárad, így a három réteg felkenése sem tart órákig. Mint már sokszor említettem, a Miss Sporty 5in1 lakkjával nekem minden több ideig bírja, alaplakk nélkül nálam nincs lakkozás, így arról, hogy egyébként mennyit bír nem tudok nyilatkozni.

Összességében mostmár megszerettem ezt a lakkot, tökéletes nail art alap, esetleg egy negative spacehez is jó lehet.






Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése