2015. május 26., kedd

Rival De Loop #02Waldbeere

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom mit tud ez a lakk. Remélem tetszeni fog.


Gyönyörű bordó színe és málna illata van. Nagyon kellemes az állaga, könnyű felvinni és gyorsan, szép fényesre szárad és egy réteg elég belőle. Az ecset lekerekített ami még könnyebbé teszi a használatot. Nekem 5-6 napot is kibír a körmeimen, de ez több is lehet ha felvisztek rá fedőlakkot ( én azért nem tettem rá, hogy megmaradjon az illata). A vége elkezd kicsit kopni, de nem feltűnően.  A képen egyébként kevésbé sötét mint eredetileg.
A Rossmannban 400Ft-ért tudjátok megvenni, de én egy leárazáson 200Ft-ért vettem. Ez szerintem teljesen jó ár/érték arányban van.






Nektek megvan ez a lakk? Szeretitek a Rival De Loop-ot?
Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése