2015. május 19., kedd

Osztálykirándulásom

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben rendhagyó módon az osztálykirándulásomról írok egy kicsit és berakok egypár képet is arról, hol is voltunk. Remélem nem bánjátok, hogy ezt itt megosztom veletek és szívesen olvassátok el/ nézitek meg ezt a bejegyzést.


Első helyszín: Bécs
Itt először sétáltunk a Schönbrunni kastély parkjában, ezután a Természettörténeti Múzeumba mentünk. Nagy rajongással néztem végig a múzeumot, mert nagyon szeretem az állatokat és a biológia is a kedvenc tantárgyaim közé tartozik. Itt volt egy mozgó dino is. A múzeum után egy kis városnézésre mentünk ahol megnéztük a Stephans Dom-ot és Operát is.

Második helyszín: Fertőd
A bécsi városnézés után visszajöttünk Magyarországra és a vacsora után a Kócsagvárba mentünk, a szálláshelyre. Engem teljesen lenyűgözött ez az épület, amit egyébként egy házaspár tervezett. Nagy szerepet kapott benne a fa mint építőanyag, ez a képeken is látszódik.
  Reggel megreggeliztünk és összepakoltunk, majd a buszunkkal madár és ürgelesre mentünk. Voltunk egy öko házban is, aztán egy kis kerülő út után az Eszterházy kastélyt megnéztük és visszamentünk ebédelni. Ebéd után hajókázni mentünk a Fertő-tóhoz.

Harmadik helyszín: Sopron
Itt a Harrer cukrászdába tértünk itt be, de kisebb sokk ért az árak láttán. Az a mogyorós csoki amit itt vettem viszont nagyon finom volt. Ezután hazajöttünk Budapestre.

És itt vannak a képek:







Látkép a kastélyparkból


Arany

Teljesen citrom formája van :D


mannakörmök kedvencei :)

(Bocsi a vakuért)



Pestis szobor

Stephans Dom

Opera

jellegzetes piros villamos

szállás

szállás

Kócsagvár

hajókirándulás
Nekem nagyon nagy élmény volt, mert még nem voltam Bécsben és Sopronban se.

Ti voltatok már ezeken a helyeken?
Üdv: allaboutnails


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése