2015. május 1., péntek

Körmös szerzemények I.

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom, hogy mit szereztem az utóbbi időben.


Sokat szoktam OLX-en nézelődni, de sokszor nem értem, hogy gondolja valaki, hogy egy használt lakkot valaki 2000Ft-ért megvesz. Éppen így böngészgettem, amikor találtam egy hirdetést ahol 200Ft/db -ért árult egy lány rengeteg lakkot, amik között sok bontatlan. Elkezdtem nézegetni és felsikítottam örömömben amikor megláttam, hogy nagyon sok Essence lakkot árul. Nem tudom miért , de engem az Essence lakkjai vonzanak, hihetetlen aranyos az üveg formája meg úgy az egész. Szóval azonnal kiválasztottam 5 db-ot. Nagyon tetszettek és pár nap múlva küldtem is egy köszönő üzit az eladónak.........és mit látok? Újabb lakkokat rakott ki. Tartóztattam magam , de két hét múlva megint beleütköztem, így megint 5 dolgot választottam. Ezeket láthatjátok most. Egyébként nem tudom ki, hogy van vele, én nem undorodom az olyan lakkoktól, amit így veszek. A kép alapján eltudom dönteni, milyen embertől kapom.(ha rossz a minőség, valószínűleg elég hanyag az eladó is, pl.: beszáradt a lakk, kifolyt a szélén, félig elfogyott stb. , de persze ez sem mindig biztosíték.)

Essence Colour&Go 173 Over The Rainbow

Essence Colour&Go Sparkle Sand Effect 156 Me&My Lover

Essence Special Effect Nail Polish Jeans Sugar 07 blue-jeaned

Miss Sporty Sparkle Touch

Essence Nail Art multifunkcionális ecset


Ezekről a termékekről bővebben tapasztalatos, illetve az adott márkától származó lakkjaim (és körmös dolgaim) bemutatása formájában találkozhattok majd amelyeket a ,,Lakkjaim" fül alatt találtok meg.

Ti is szoktatok így venni lakkokat?
Üdv: allaboutnails



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése