2015. május 29., péntek

NOTD - YouTube manikűr

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom, hogyan készítettem el a YouTube talira a körmöm.


Tudom, még március végén volt, de gondoltam a következő talira is eltudjátok készíteni. A találkozón egyébként Katy is ott volt,  és felrakta Instagramra a körmöm. ITT megtalálhatjátok a képet és az Instás profilját.

Amit használtam hozzá:
- Essence Sealing Top Coat
- Essence Colour&Go 158 if i were a boy (ITT)
- Moyra 03
- Lora Black
- Maybelline Colorama 210 Red Grained (ITT)



  1. A gyűrűs ujjam kivételével minden körmömet lefestettem az Essence pasztellkék lakkjával. 
  2. A gyűrűsujjam a fehér Moyrás lakkal kentem le. Miközben Az száradt a kékből felkentem még egy réteget.
  3. Vékony ecsettel és a fekete Lorás lakkal a körmöm kb feléig felfestettem a ,,You" feliratot.
  4. A vékony ecsetet kimostam és a Maybelline piros lakkjával egy lekerekített sarkú téglalapot festettem, és ki is töltöttem vele.
  5. Miután megszáradt a téglalap, szintén a vékony ecsettel és a Moyra fehér lakkjával megfestettem a ,,Tube" feliratot.
  6. Végül minden körmömre az NYC fedőlakkja került.




Bocsi a körmeimért, de akkor nagyon gyengék voltak és állandóan letötrek.

Hogy tetszik a végeredmény?
Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése