2015. szeptember 21., hétfő

Lakkteszt - Maybelline Mini Colorama 80 Electric Blue

Sziasztok lányok!
A mai posztban egy elég régen gyártott lakkot hoztam.


Tudom, hogy a tesztek arra jók, hogy eltudd dönteni megakarod-e venni az adott terméket, de most mégis egy olyan lakk tesztjét hoztam, amit márcsak másoktól tudtok megvenni, hátha valakit érdekel, akkor is ha nem tudja már megvenni. Nekem ez egy ,,újdonság" hiszen nemrég került a gyűjteményembe.

Tehát akkor a lakkról: Ahogy a neve is elárulja, kék színe van, abból is a sötétebb fajta, amiben rengeteg csillám van, de a finise egy kicsit metálos. Bizonyos szögből lila csillogása is van. Hosszúkás az üvege, az ecset nyele is hosszúkás, ezáltal kézre áll. Az ecset hosszú, egyenesen vágott, de szétterül a körmön, így könnyű használni. Két rétegben fed, közepesen szárad, de mindenképpen kell rá fedőlakk. Annyira sötét, hogy szerintem nail artokhoz, mind alapnak, mind mintához jó lesz, de önmagában túl sötét nekem.







Nektek vannak lakkjaitok ebből a kollekcióból?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése