2015. szeptember 9., szerda

Lakkteszt - Essence Colour&Go 138 l.o.l.

Sziasztok lányok!

A mai posztban egy csodás lime színű lakkot hoztam.

Ez a bejegyzés még nyár eleje óta a piszkozatok között volt, nemtudom miért, de nem fejeztem be. Most viszont megírtam így őszre is hoztam egy ilyen színt :) .

A tavaszi szortimentfrissítés alkalmával csaptam le rá 350 Ft-ért. Már nagyon rég szerettem volna egy ilyen lakkot és nagyon megörültem amikor megláttam az állványon. Lime zöld színe van, ami nagyon frissítő látvány volt a nyári nagy forróságban. Az ecsete a megszokott Colour&Go-s lekerekített, amivel jól lehet dolgozni. Két réteg kell belőle és gyorsan szárad. Az állagával nincs bajom, nem folyik rá a bőrömre, max az én bénázásom miatt. :D Nekem három nap után kezdett egy picit pattogni (alap és fedőlakkal).A hatodik napon mostam le, de addig teljesen tűrhető volt a pattogása.



Egy réteg:



Két réteg:
 




 







Ti hordtok ilyen színeket nyáron?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése