2015. augusztus 24., hétfő

NOTD - Azték minta


Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben egy azték mintás manit hoztam.

Írhatnám, hogy nagyon egyszerű kis mani lett, de igazából elég sokat szöszmötöltem vele.
 Mivel még igazi nyomdalemezeim nincsenek, magam festettem meg ezt a mintát. A körvonalak egy tintakék lakkal és egy 0-ás festőecsettel (nagyon jól működik körömhöz is) készült, majd különféle kék lakkokal kitöltöttem az egyes részeket (no meg egy kis fehérrel) . Miután a fedőlakkot rákentem, nem akart megszáradni, ezért az egyik próbálkozásom alkalmával egy kicsit meg is nyúlt a minta. Amikor végre sikerült a papírlefűzőről leszedni a mintát, az előleg fehérre festett gyűrűsujjamra tettem. Kb. 10x igazítottam rajta, mire végre egyenes nem lett. Oldalt eltávolítottam a felesleget és tádámmm kész is.










Nektek hogy tetszik? 
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése