2015. augusztus 21., péntek

Lakkteszt - Essence Colour&Go 146 that's what i mint

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben egy lakktesztet hoztam egy mentaszínű Essence lakkal.

Ismét egy óriás haulos lakk lesz az alany, mégpedig a címben látható Colour&Go lakk. Már nagyon rég szeretttem volna mentaszínű lakkot, ezzel a ,,kis" csomaggal rengeteg árnyalatának lettem birtokosa.

Ez egy kicsit sötétebb fajtája a mentáknak, de körmön ez kevésbé látszódik. Néha-néha olyan mintha mikrocsillámok lennének benne, de máskor meg nem látszódnak. Két réteget használtam belőle, közepesen száradt. Az ecsetét már mindenki ismeri, nem papolnék róla, de nagyon szeretem. A Catrice Gel Like Top Coat-ot használtam, ami miatt sajnálatomra a középső ujjamon nagyon bubis lett a lakk, viszont 7 napig tartott ami nemsemmi. (maga az essence lakk 4-5 napig bírta)

Összességében nagyon tetszik ez a lakk, szerintem egy darabig biztosan jóban leszünk.









Nektek hány mentaszínű lakkotok van?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése