2015. augusztus 19., szerda

Lakkteszt - Golden Rose Jolly Jewels 110

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben egy lakktesztet hoztam, ahogy a címben is láthatjátok egy Golden Rose Jolly Jewels lakkról.

Ezt a lakkot is az óriási haulban szereztem ( még egy párszor fogjátok ezt olvasni :) ) .Eddig két GR lakkom volt, azokat is a barátnőmtől kaptam. Jó benyomásaim voltak velük is, ezt előbb-utób egy posztban is láthatjátok majd, bár ha jól meggondolom, inkább titeket kérdezlek meg, hogy szeretnétek-e róluk bejegyzést.  Jó minőségűek, megfizethető áron ( azért nálam még mindig 300Ft a limit :) )
Szóval visszatérve az eredeti lakkhoz: Átlátszó-fehéres alapban kicsi, matt, fekete és nagy, csillogó, sötétrózsaszín hatszögletű glitterek. Nekem ahogy megláttam, rögtön a meggyes-mákos fagyi jutott eszembe. Két réteget kentem fel, de meglepően jól fedett az első réteg is és nem kellett a glittereket vadászgatni. Könnyű eloszlatni és még a glittereket se kell nagyon rakosgatni. az ecsete hosszú. vékony és egyenesen vágott. A Catrice Gel Like fedőlakkomtól minden lakk hét napig tart, de én egy 4-5 napot tippelek erre a lakkra. A fedőlakk hátránya viszont, hogy kicsit bubis lett. Mivel ez egy összetett lakk ( alapszín+csillámos ,,topper" ) csak önmagában hordtam, de egy fehér/ fekete mintával, vagy pár körmön más lakkal is eltudnám képzelni.

Az eredeti bejegyzés képeit eltávolítottam és újabbakat tettem be helyette.

Sajnos amikor kész lettem vele, már nem volt elég napfény, hogy szép képeket készíthessek, viszont következő nap reggelre két körmöm is letört :( Így van pár homályos-sötét kép és pár világos-éles de, pár balesetet szenvedett körmös kép is. Sorry érte, de nemtudtam máshogy megoldani.







Nektek megvan ez a lakk?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése