2015. augusztus 26., szerda

Lakkteszt - Sally Hansen 300 White On


Sziasztok lányok!


A mai bejegyzésben megint egy lakktesztet hoztam, remélem nem unjátok még nagyon, ha van ötletetek, hogy milyen egyéb bejegyzést csináljak, írjátok meg megjegyzésben!

Szerintem fehér lakkból sosem elég, hisz sok mintánál jó szolgálatot tehet és sosem árt újabbakat kipróbálni, pláne, ha ez egy sokak által kedvelt lakk. Ezért nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy ez a lakk is a készletembe kerül.
Az üvegért-ecsetért nagyon hálás mindenki, mert leér az üveg aljára az ecset, így az utolsó cseppeket is ki lehet szedni belőle. A színe olyan igazi hibajavító színű, ami barna/lebarnult bőrön nagyon jól mutat. Az állaga kellemes, viszont mivel már használt ( régebbi ), elég vastag rétegeket lehet csak felvinni. Emiatt két vastag rétegben használtam, ami az NYC-s fedőlakkommal 7 napig bírta, ami lássuk be, teljesítmény (alaplakk is volt alatta). Nem száradt lassan, de nemis volt egy azonnal száradó lakk, teljesen kibírható volt. Visszatérve még az ecsetre, hosszú a ,,nyele" és az ecsetje is, így nagyon könnyű használni. A két letört körmömet a képek kedvéért visszaszoktam ragasztani, de nem egy egyszerű dolog, így nézzétek el nekem a kisebb hibákat.
Össszeségében nekem tetszik ez a lakk, tudom ajánlani, ha esetleg kifogtok egy akciót.











Nektek hány fehér lakkotok van?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése