2015. június 5., péntek

Tíz nap tartósságot ígérő lakkok....

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben három, elvileg 10 napig tartós lakkomról írom le tapasztalataimat és kiderül vajon tényleg betartják-e amit ígérnek.


Miss Sporty Lasting Colour Up To 10 Days 060
Ez egy türkizkék lakk (a pontos színmeghatározás részemről a ,,sellőfarok" szín :) ) türkizkék- és zöld mikrocsillámokkal. Fantasztikusan szép. Az ecsete lekerekített, így pár húzással be lehet fedni a körmöt. Meglepően hamar szárad 1-2 réteg kell belőle. Ami a 10 napot illeti nagyjából betartja, viszont a köröm végénél berepedezik, így a tizedik napon már mindenképp le kell mosni. Valószínűleg fedőlakk nélkül nem tart eddig, de ez a legtartósabb hármójuk közül. A Rossmannban 245Ft-ért vettem, de annyira tetszik a színe, hogy van egy második is belőle. :)




Miss Sporty Lasting Colour Up To 10 Days 541
Az üvegben barackszínű, de a körmömön inkább rikító korallos-barack színűnek mondanám. Gondoltam, hamár a 060-as a testvére, biztos olyan jó lesz, mint az. Ennek is lekerekített ecsete van, de ebből 3(!) réteg kötelező és nagyon lassan szárad. Ráadásul először nem voltam biztos benne, hogy ez a szín jól áll-e nekem, így egy kicsit elszomorodtam. Később rájöttem, hogy amikor még barnább lesz nyáron a kezem akkor nagyon jól fog mutatni és jól is jön, hogy nyaralásnál nem kell a rossz tartósság miatt állandóan ezzel foglalkozni, így mostmár örülök neki. A tartósság 7 nap és itt is berepedezik a hetedik napon. 200Ft-ért vettem, ami nagyon megéri, egy 7 napig tartó lakkért (fedőlakk nélkül)




Crystal Nails Hard Lacquer G102
A színét nemtudom meghatározni, mert valahogy rózsaszín-lila-mályva-ciklámen keveréke, hasonló színű mikrocsillámokkal, Sima, egyszerű, szokásos, ,,egyenes" ecsete van és 1 rétegben is tökéletesen fed. Sajnos a 10 nap tartósság helyett kb. s 3. napon már pattogott a körmöm végéről, de ezt egy pici ecsettel megoldottam, így tartott 5 napig, fedőlakkal. A barátnőmtől kaptam, de azt hiszem 700-800Ft-ba kerül a Rossmannban.







Nektek melyik márka lakkjai tartanak legtovább?
Üdv: allaboutanails



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése