2015. június 12., péntek

Kedvenc tavaszi körömlakkjaim

Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom melyek voltak a kedvenc lakkjaim ebben a három hónapban


Cairuo 12 rose
Világos lila, teljesen a tavaszt és a virágokat juttatja eszembe. ITT már mutattam vele egy manit.



Crystal Nails G102
Fantasztikusan szép színe van, inkább nem próbálkozok a színe leírásával, gyönyörködjetek benne és döntsétek el milyen színe van. :)


Essence Colour&Go 158 if i were a boy
A YouTube talis manimban is ezt használtam (hamarosan lesz róla bejegyzés) és mivel ez a szín egész évben jó, most sem hagyhattam ki. ITT van róla egy bejegyzés.


Rival De Loop #Waldbeere
Igaz, hogy ez egy bordós-burgundi szín, de a málna illata miatt szívesen viseltem.



Golden Rose 74
A Föld napja manim alapszíne is ez volt, a víz színét idézi bennem, így valószínűleg nyáron is látható lesz rajtam.


Essence Colour&Go Sparkle Sand Effect 156 me&my lover
Az üvegben pirosnak néz ki, de körmökön inkább sötétrózsaszínes-pirosas. Az üvegben látszódnak arany csillámok, de körmökön már nem annyira, de ennek végül is örülök, mert különben karácsonyi feelingem lenne tőle . :)


Essence Colour&Go 173 over the rainbow
Ahogy a neve is mutatja a ,,szivárvány alatt". Lila és kék közötti színe van, de napfényben olyan mintha erre a lilás-kékes alapra egy nagy olajpacát öntöttek volna.



Nektek melyik körömlakkok voltak a kedvenceitek tavasszal?
Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése