2015. június 9., kedd

Essence lakkjaim 2.

Sziasztok lányok! 

A mai bejegyzésben ismét három Essence lakkomat  mutatom meg és osztom meg veletek a tapasztalataimat velük kapcsolatban.

Essence Sealing Top Coat

Milyen meglepő ez egy átlátszó fedőlakk. Már az első használatnál is elég sűrű volt, de nekem így is bejön, mert annak ellenére, hogy látszólag sok lakkot visz fel, egyenletes lesz a felszíne, de sajnos elég lassan szárad. Van amikor az egyik régi fehér lakkomat kicsit elmossa, de tűrhető. A Rossmannban akciósan 179Ft-ért vettem. Több manit láthattok a blogon ezzel a fedőlakkal, de nem látom értelmét a belinkelésnek, mert úgyse látszódik annyira.




Essence French Matt 04 pretty matt

Ez egy igazi nude szín, francia lakkozáshoz, matt finissel. Gyorsan szárad, nem csíkoz, mi kell még? Úgy szoktam használni, hogy először megcsinálom a fehér részt, majd ezzel átfestem. Ez azért jó mert így egyenletes lesz a színe a körmünknek és a fehér rész sem lesz természetellenesen rikító színű. A matt hatás azért van, hogy még ,,észrevehetetlenebb" legyen. ( van akinek normálisan teljesen fehér a körömvége és nem vehető észre?) Ez egy régi kiadás, már nem gyártják.




Essence Nail Art Cracking Top Coat 10 crack me emerald

Csillámos,  repedezős, essence.... elkapott a láz, hogy kipróbáljam......aha, hát nem értem magam. Nagyon furán néz ki ahogy repeszt ezért szerintem csak egy másik zöld lakk fölé fogom használni mint topper. Már csak kiárúsításon meg lehet venni, én 179Ft-ért vettem.





 Nektek megvan valamelyik? Mi a tapasztalatotok vele?
Üdv: allaboutnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése