2018. április 11., szerda

Lakkteszt - Essence The gel 82 my hoola hoop

Sziasztok lányok!

Az Essence lakkjai az évek során a kedvenceimmé váltak, mivel ár-érték arányban tökéletesek, a minőségük is szuper. Valahányszor új színeket hoznak ki nagyon izgatott leszek, és azonnal a swatchokat nézegetem, és írom a kívánságlistákat. Nem vagyok annyira jóban a rózsaszín színnel, de a nagyon világos árnyalatait még én is szeretem. A my hoola hoop fantázianevű lakk már régóta kívánságlistás volt, decemberben meg is vettem.
 Sokadjára is leírom, hogy mennyire szeretem azt, hogy a kupak színe megegyezik a lakk színével (nagyjából), így a fiókban is lehet látni a színeket. A ecsetük is tökéletes, az állaguk idővel sűrűbb lesz, ezért ha nem várjuk meg, amíg rendesen megszárad bebuborékosodhat.
 Ez a szín nagyon tetszik körmömön is, de három réteg szükséges volt a teljes fedéshez (ez a világosabb árnyalatoknál jellemző). Szuper lakk nailartok alapjához, de magában is.





Ti szeretitek az ilyen színeket?
Melcsi

3 megjegyzés:

  1. Nagyon elegáns. Vettem pár Essence lakkot, de ez a széria a szép színeken kívül mást nem nagyon tud, hamar besűrűsödött és az eleve sűrű állagból 3 réteg nekem túl sok. A színe viszont tényleg nagyon jó, ennyi pénzért mit várok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Tényleg besűrűsödik, meg kicsit buborékos lesz, ha nem elég vékonyan kenjük, de annyira szépek a színeik, meg az áruk is olyan jó, hogy elnézem nekik. :)

      Törlés