2018. április 6., péntek

Lakkteszt - Catrice ICONails 17 Lilacquer

Sziasztok lányok!

Már megjelenésük óta szerettem volna kipróbálni a Catrice ICONails lakkjait, de eddig még nem vettem rá magamat, hogy vegyek egyet is. Pár hete azonban akciós volt, így féláron lehetett a kifutó(?) darabokat megvásárolni.
 Hosszas válogatás után a 17-es Lilacquer árnyalatot választottam, ami egy gyönyörű szürkéslila krémlakk. A csomagolás szerintem nagyon minőségi hatást kelt, letisztult az egész design, a kupakot le lehet venni, így egy kisebb fejet kapunk, amivel nagyon könnyű a körömfestés. Széles ecsete van, amit én nagyon kedvelek, pár húzással ki lehet festeni egy körmöt. Gyorsan szárad, és a minősége is tökéletes, két rétegben hibátlanul fed. Szép fényesre szárad, nem lehet panaszkodni rá.
 Tervben van, hogy a fekete/fehér verziót is kipróbálom, de rengeteg fehér lakkom van itthon, illetve feketét annyira nem használok, de a sok jó vélemény miatt érdekelnek.





Ti próbáltátok már ezeket a lakkokat?
Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Nekem egy barna van, de annyira meglepődtem a pufi ecseten, hogy elég sokat szerencsétlenkedtem vele, még szokni kell. Szép ez a szín, nekem is tetszik az üveg is, de eléggé alapszínek vannak a kollekcióban, nekem meg már vannak olyanok más márkától.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, elég pufi az ecset... A színeket szerintem is turbózhatnák, mert pl tejes lakk ól vagy 3 féle van, de kékek alig :(

      Törlés