2017. augusztus 18., péntek

Májusi-júliusi szerzemények

Sziasztok lányok!

Mondhatni vége a nyáriszünetnek a blogon, hiszen egész júliusban egyetlen bejegyzés született, augusztusban pedig ez az első. Úgy alakult, hogy alig voltam itthon, ami egy abszolút pozitív dolog, fantasztikus nyaram volt, amiből sajnos a blogolás kimaradt, de mindenből kell néha egy kis szünet. 
 Most viszont egy szerzeményes bejegyzéssel érkeztem, amiben egészen májustól vannak a vásárlásaim, mivel havonta nem gyűlt össze annyi cucc, hogy arra egy bejegyzést szánjak. 


 Nemtudom mennyire vagytok képben az Ázsia Centerrel és környékével, de van mellette egy China Markt vagy mi, ahol van egy szuper háztartási bolt. Ezt a két gyönyörű csomagolópapírt ott vettem, darabját 110 Ft-ért. Az alsóból nemsok látszik, de amúgy páfrányok vannak rajta, szerintem ezzel fogom a bioszfüzetem becsomagolni.
A füzet a Pepcoból van, anyum vette, de mivel kockás, és kis alakú, még nemtudom mit fogok vele kezdeni.
A két washi tape pedig a H&M-ből, akciósan 250 Ft volt a kettő, és nagyon tetszenek. Az egyik ezüst és holografikus, a másik pedig kék és csillámos, olyan mintha jeges lenne. Eredetileg a bullet journalhoz terveztem használni, de azt most egy kicsit pihentetem, de mindenképpen fogok valamilyen célt találni nekik.



A Rexona Sexy Bouquet a kedvenc dezodorom, nagyon szeretem az illatát, hatásos, és az ára is jó, most pedig akciós is volt, így kaptam egyet anyumtól.
Az Accentra kis szettjét is kaptam, a jó bizonyítványért :D . Van benne egy luffa szivacs?, egy kis kiszerelésű tusfürdő és egy testápoló, mindkettőnek rózsaillata van.
A befőttesüveg-bögrét már láthattátok egyszer, az a Jyskből volt, viszont egy fáradt reggelen forró(!!!!) vizet öntötem bele, amúgy teát akartam benne csinálni. Képzelhetitek, háromfelé repedt, úgyhogy kellett venni egy másikat. Szintén anyum szerezte, a Pepcoból, ,,Never drink too much" felirat látható rajta.
Kezdem úgy érezni, hogy ez a bejegyzés inkább egy, ,,Mit vett anyum?" poszttá vált, ugyanis ezt az Avon BB Restoring Beige lakkot is ő vette nekem. Szerintem van vagy 10 nude lakkom, még olyan is ami teljesen ugyanez az árnyalat, de hát végül is, ki akartam próbálni ezt a kollekciót, úgyhogy nagyon örülök neki.

Ti mit szereztetek mostanában?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése