2017. augusztus 23., szerda

Double stamping

Sziasztok lányok!

Már nagyon régen nyomdáztam, illetve szerettem volna kipróbálni egy számomra új technikát, ezért a double stampinget választottam. 
 Az alap az Essence még előző kollekciós, Colour&Go that's what I mint árnyalata volt. Erre nyomdáztam a szintén Essence, viszont már új kollekciós, itsy bitsy blue bikinivel a MoYou Tropical 12-ről egy leveles mintát. Egyébként ez utóbbi lakk a kedvenc kék lakkom, viszont sajnos kifuttatják, úgyhogy remélem még el tudok csípni egy üveggel, bár a Müllerben már, a Rossmannban meg még nincsen kiárúsítva. Ezután ugyanazt a mintát a fehér MdU lakkal is rányomdáztam, egy kicsit eltolva. A gyűrűsujjamon nem is látszik, hogy el van csúsztatva, annál inkább a középsőn. Végül az összes körmömre az Essence BTGN fedőlakkja került.



Ti próbáltátok már ezt a technikát?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Igen, szoktam így nyomdázni, már amikor rászánom magam, nagyon tetszik a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Igazából ebben szerintem az a 'nehéz', hogy ki kell választani azt a három színt (árnyalatot), amivel ez jól mutat.

      Törlés