2016. november 3., csütörtök

Lakkteszt - Essence The Gel 70 grey zone

Sziasztok lányok!

Már egy ideje keresgéltem egy szép világosszürke lakkot amikor egy manikűrben megláttam, hogy milyen szép ez az Essence lakk és azonnal megvettem. Az Őszi kihívás zöldségek témájában láthattatok is vele egy manikűrt. 
 Nem szeretném magamat ismételni, így belinkelem az előző bejegyzéseket a The Gel lakkokról, ugyanazt tapasztaltam vele is. Itt, itt, itt, itt és itt találhatjátok meg a bejegyzéseket. 





Nektek melyik a kedvenc szürke lakkotok?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Ennél halványabb Golden Rose lakkom van. Amikor nincs kedvem fehér alaphoz, mert túl fehér, akkor szoktam elővenni. Ez is jó szín. Nekem pár hónap alatt besűrűsödtek a The Gel lakkok, ezek nagyon szezonálisak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig gondolok rá, hogy több Golden Rose lakkot kéne szereznem 😉 Majd megnézem ezt a szürkét is magamnak.

      Törlés