2016. május 9., hétfő

Tribal nails

 

Sziasztok lányok!

Nem is olyan régen felkentem a Catrice Mint Me Up árnyalatát, de nem volt semmi ötletem, hogy mit alkossak rá. Összeválogattam két lakkot és egy fekete akrilfestéket, hogy ezekkel kellene valamit csinálni. Az arany színnel egy kis háromszöget festettem, majd az óarannyal köré egy háromszöget. A kettő közötti területet fekete akrillal töltöttem ki, és ugyanezzel körvonalaztam is. Végül fedőlakk került rá. Körülbelül két óráig hordtam, mert eszembe jutott egy másik mani ötlet és nem bírtam kivárni azt az egy hetet, amíg hordani szoktam a jól sikerült manikat, így lehúztam (Miss Sporty peel off base volt alatta). Leginkább csak gyakorlásnak készítettem, de szerintem egész jól sikerült.



Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült, mutatós lett :)

    VálaszTörlés
  2. Jók a színek :) Ha új nyomdapalettám van, akkor van, hogy nem bírok magammal, ki kell próbálni, megcsinálom, lemosom, jöhet a következő :) Persze ha nincs otthon senki, aki csóválná a fejét, hogy ez lakkpazarlás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezt azért szoktam csinálni, mert vagy nem tetszik annyira az adott mani, vagy előre befotózom a bejegyzésekhez. Jobb mintha besűrűsödne :D

      Törlés