2016. május 18., szerda

Harry Potter nails

Szaisztok lányok!

Nem is olyan régen volt egy Harry Potter Hungary találkozó, amire természetesen elmentem, mert nagyon szeretem ezt a filmet. És ha már HP rajongók közé megyek, a körmömet is ilyenre csináltam. Három ujjam fehér alapot kapott (Essence wild white ways) , a másik kettő pedig sárga akrillal és bordó lakkal (RdeL #02 Waldbeere) csíkokat. Miután a három fehér körmöm megszáradt, a középső- és gyűrűsujjjamra sárgásbarna alaposan felhigított akrilt fröcsköltem és az utóbbi körmöm egy kávéfoltot is kapott. Ezzel a Tekergők Térképét szerettem volna imitálni. A hüvelykojjamra egy szemüveget és a villámot, a középsőre a Halál Ereklyéinek szimbólumát, a gyűrűsre TT-s lábnyomokat festettem fekete akrilfestékkel. Nagyon sokan megdicsérték és szerintem is jól sikerül ez a manikűr. Most kivételesen néztem, hogy mennyi idő alatt készül el, csak két órát foglalkoztam vele :D




Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) a TT-s különösen tetszik

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki! Kb. 15 éve volt nagy felhajtás a HP körül, meg is lepett, hogy még mindig tart :) Akkoriban ahogy jöttek ki a könyvek, sorban megvettem mindet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nálam mindenképp tart még. És hogy tetszettek?

      Törlés
    2. Sokszor elolvastam mindet, sőt a filmeket is láttam, moziban! A HP olvasásra gyakorolt hatása pedig államvizsgatétel volt, szóval örültem, hogy remek könyvekről van szó. Rowling életéről is van film, az is tetszett :)

      Törlés