2016. január 18., hétfő

NOTD - Sárkány pikkely


Sziasztok lányok!

Nemrég ráakadtam Simplynailogical Cristine csatornájára és az egyik videójában láttam egy ilyesmi manikűrt. Nagyon megtetszett, így egy kicsit szolidabb verzióban elkészítettem. A minta elkészítéséhez nail vinylsre, szivacsra és ha jót akarunk magunknak lehúzható lakkra (amit a köröm köré kell kenni) van szükség. Először kiválasztottam egy alapszínt, ezesetben egy lilás-barnás lakkot és egy bronz színűt. Felvittem az alapot, körbekentem a körmöm a lehúvható lakkal, majd a szivacsra kentem egymás alá a két színt és átmenetet készítettem. Fontos, hogy a körmünk feléig meglegyen az átmenet, mert ezután egy nail vinylst kell középre tenni. A matrica fölött lévő részt szintén lekentem peel off lakkal és még egy átmenetet készítettem. Végül lehúztam mindent (nail vinyls és peel off lakk) és fedőlakkal zártam.





Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése