2016. január 22., péntek

Lakkteszt - Moyra Silk Nude 326 Berlin

Sziasztok lányok!

Mostanában sokszor kék lakk volt rajtam, de most egy kis ,,újításként" egy lila lakkot kentem fel, mégpedig a címben olvasható Moyrát. A lakkjaim nagy része valamilyen feltűnő szinű, de nem árt néha egy-egy visszafogottabb színt is venni. Ez a lakk a Silk Nude vonalból van, ami selyemfényű, félmattra száradó és sima tapintású lakkokat tartalmaz.

Egyértelműen lila, méghozzá taupe és apró ezüst csillámok vannak benne. Az üveg-ecset a szokásos, nagyon tetszik még mindig és amúgy rá van írva, hogy ,,Professzionális felhasználóknak!" :D . Az állaga kicsit híg, ezért ha nem ügyeskedünk, befolyik a körömágyhoz. Két rétegben fed és sajnos kicsit buborékosodik, ez látható a képeken is. Mint említettem félmattra szárad és nagyon selymes a finish, ami száradás után marad.

Nekem nagyon tetszik ez a lakk nyomdáztam is rá a BP-53-as lemezével, amiről itt találjátok a tesztet.







Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Atyaég, mik azok a buborékok, hibás a lakk?? Nekem a New York van meg, annak tökéletes az állaga.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy csak én voltam ilyen béna és nem a lakk hibája. Ha én voltam, akkor bocsi. 😞

      Törlés