2017. február 27., hétfő

Manikűrvadász Szülinap (30.) - Pótlás

Sziasztok lányok!

Sajnos a legutóbbi manikűrvadász bejegyzést nem tudtam kirakni időben, aztán el is felejtettem, de most végre elkészítettem.
 A sorsolásban Kristint és Kaylát, a Polishedtwins Instagram profil vezetőit kaptam páromnak. Sok szép manikűrjük van, de én mégis egy viszonylag újat választottam. Szokásomhoz híven próbáltam a lehető legjobban levadászni és hasonló manikűrt alkotni, mint az övék. Az alap a Moyra Pastel kollekciójából a mentazöld színű,  őszintén szólva utálom ezt a lakkot, rossz az állaga, a száradása és a tartóssága is borzasztó, úgyhogy jobb híján próbálom elhasználni, de szörnyű. Erre készítettem átmenetet a Golden Rose Rich Color 62-vel, illetve az előző menta színű lakkal, egy fedőlakkal pedig egyenletessé tettem. Ezután egy 000-ás ecsettel és fehér akrilfestékkel megfestettem a mintát, ahol hibáztam, ott tűvel lekapartam. Eltartott egy darabig, amíg elértem ezt az állapotot, de nagyon tetszik az eredmény. Sajnos nem bírta sokáig, mert se a fedőlakk, se a menta nem tartós, úgyhogy két nap múlva már berepedezett és a takarítástól lejött.

Az eredeti manikűr:



Az én változatom: 





A többiek munkái: 


Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. kézzel festetted a mintát? :O nagyon jól sikerült! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy ecsettel! Ez a Moyra kollekció nagyon régi, nem csoda, hogy gond van a lakkal. A manikűrön szerencsére nem látszik, gyönyörű!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát igazából én is másodkézből vettem, úgyhogy nem tudtam, hogy ennyire régi, de másoknál nem olvastam, hogy panaszkodtak volna rá, úgyhogy akkor biztos a kora a baj :)

      Törlés