2018. február 19., hétfő

Januári szerzemények

Sziasztok lányok!

Mivel januárban van a szülinapom, ilyenkor sok minden összegyűlik a szerzeményes bejegyzéshez. Az Essence-s kiárúsítás is elkezdődött, így a Rossmannban is vettem pár dolgot.
 A nagynénnémtől kaptam egy Cairuo márkájú ,,szettet", ami tartalmaz egy ezüst színű metálos finishű lakkot, illeve ezüst színű körömkaviárt. Ez utóbbit nem hiszem, hogy fogom használni, mivel egyébként is van ilyenem több színben is, de nem nagyon használtam. 
Anyumtól kaptam a Rival de Loop 19 coconut milk fehér lakkját, amiről neten hideget-meleget is láttam, kíváncsi vagyok.
A Catrice ICONails lakkokat már megjelenésük óta ki akartam próbálni, végül a Rossmannban 50%-os kiárúsításon vettem meg a 17 Lilacquer árnyalatot. Nagyon szeretem a szürke és a lila árnyalatait, a kettőt együtt meg pláne. Ha esetleg találtok belőle még, nagyon ajánlom, szuper az ecsete, gyorsan szárad, tartós, gyönyörű a színe is. 
Az Essence BTGN-je sokak kedvence, én is elfogyasztottam már egy üveggel, és szerintem is nagyon szuper, elég sokáig tudtam még a végét is higítgani, szuper gyorsan szárad, nagyon fényesre, és ár-érték arányban is elég jó. Beszereztem egy újat, ami ráadásul akciós is volt, és még 10% is volt rá, így a 711 Ft-ból jött le a kedvezmény.


A barátnőimtől kaptam két Moyra lemezt is, aminek nagyon örülök, mivel először próbáltam a Moyra lemezeit. A Matrix és a Labyrinth fantázianeveket viselő lemezek szerintem nagyon szuper minták vannak, teljesen kihasználhatóak.
Anyumtól kaptam egy Profi-sol körömlakkhigítót is. Mindig ilyet veszek, nagyon hasznos kis termék, ezzel higítottam a BTGN-t is.


Szintén szülinapra kaptam egy fitness szalag készletet is, mivel az újévi fogadalmam tartalmazta, hogy minden nap tornázok, ami eddig sikerült is, remélhetőleg a továbbiakban is sikerülni fog.
Jojo Moyes Me Before You könyvének folytatása az After You, aminek létezéséről eddig nem is tudtam. Ezt is angolul kaptam meg, bár még az első rész sem olvastam el, mivel a számomra új szavakat mind kiszótárazom, és így nem haladok túl gyorsan, de nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a folytatás, hiszen a filmet már láttam kétszer is.


Szárazsamponból is utánpótlás kellett, úgyhogy a kedvenc Baleás verziómra szavaztam ismét.
A The Ordinary termékei sokszor jöttek velem szembe Instagrammon és a YouTube-on is, ezért utána néztem a márkának, és kiderült, hogy a Niacinamide 10% + Zinc 1% termékük megoldást jelenthet a pattanásos-heges bőrömre. A Skinsmart webáruháztól rendeltük meg, miután heteken keresztül csekkoltam az oldalt, hogy mikor van raktáron. Anyum elment a boltjukba, és ott vette át, így a szállításért nem kellet fizetni. 1990 Ft-ot fizettünk, ami ha jól tudom több, mint amennyibe külföldön kerül. Február elseje óta használom, és lehet, hogy csak placebo, de úgy látom, hogy tényleg használ.
Az Essence kiárúsításon egy Eye blender brush-t is beszereztem, mivel a sminkelési tudásomat is szeretném fejleszteni, és ehhez egy satírozó ecset elengedhetetlen kellék. Az akciós árából, ami 411 Ft volt, még a 10% is lejött.


Régóta vágyok egy termoszra, ezt a bátyámtól kaptam. A szívószál a Jysk-ből van, még az ágytakarómhoz is illik.


Ti mit vettetek januárban?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése