2018. február 23., péntek

Doctor Who nails

Sziasztok lányok!

 Már két bejegyzés is született az általam nézett sorozatokból, már a harmadikra is van anyag. Az egyik első sorozat, amit el kezdtem nézni, a Doctor Who volt (magyarul Ki vagy, doki? a címe). Már régóta szerettem volna készíteni egy ilyen manikűrt, de nem volt megfelelő színű lakkom hozzá. A barátnőm viszont hozott Új-Zélandról egy ilyen lakkot (OXX bold blue), ami tökéletesen megfelel a Tardis színének.
 Nagyon híg, jelly állagú a lakk, amit alapnak használtam, ezért a Miss Sporty Sparkle touch lakkjával készítettem jelly sandwichet. Ha jól emlékszem 2 réteg kék, 1 réteg csiilámos, 1 réteg kék, 1 réteg csillámos, végül még egy réteg kék és egy réteg fedőlakk került az alaplakkra. A gyűrűs- és középsőujjamra is került minta. A középsőn a 10.-ik doktor kék öltönyét, és piros nyakkendőjét akartam megjeleníteni, míg a gyűrűsön a Tardis nevű rendőrségi telefonfülkét. Vékony ecsettel és akrilfestékkel festettem fel a  mintákat, az ablakkeretet pedig a kék lakkal.
 Sokáig tartott, amíg elkészült, hiszen mind a ~9 rétegnek meg kellett száradnia, a fehér akrilt rétegezni kellett, illetve a mintákat is aprólékosan készítettem. A sok réteg miatt egyben le is lehetett húzni, úgyhogy elraktam a 'peely bag'-embe. :D



Ti szoktatok sorozatokat nézni?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. hát én ezt a manit imádom <3 *.* doctor who nagy szerelmem, úgyhogy jöhet minden ami tardis és ő :D a 10. doctort amúgy is jobban szeretem a többinél :D isteni lett a mani!

    VálaszTörlés