2017. február 9., csütörtök

Januári szerzemények

Sziasztok lányok!

Miután végre kikerült a decemberi szerzeményes bejegyzés, következhet a januári is. Mivel ebben a hónapban volt a szülinapom, ismét jó sok dolog összegyűlt, amiket szeretnék nektek is megmutatni.



 Amikor a családtagjaim megkérdezik, hogy mit kérek valamelyik ünnepre, akkor mindig gondban vagyok, mert általában semmi olyasmi nincs, amire ha szükségem van, nem vszem meg magamnak, azt meg próbálom elkerülni, hogy olyat kérjek, amit később nem fogok használni. Szóval ez most is megtörtént, de most kitaláltam, hogyakrilfestéket kérek, illetve olyan narancssárga szőrű puha ecsetet, mivel az előbbi abszolút fogyóeszköz a körmözés miatt is, ilyen ecseteket pedig már régóta szerettem volna. hát most rendesen el lettem látva, tekintve, hogy kaptam kilenc darab akrilt, meg egy adag ecsetet. A tubusos verzió Stanger márkájú, kék, piros, fehér illetve sárga színekben birtoklom. A tégelyes, illetve ,,stiftes" darabok Pentartosak, mattok és fényesek, illetve terracotta, lila, lime, papagájzöld és fekete színűek. Nagyon örülök nekik, mostmár tényleg kéne hoznom velük egy pár manikűrt.


Azért teljes meglepetésnek számító dolgokat is kaptam. Két termék a Rival de Loop-tól: az egyik egy pórustisztító tapasz, mert az arcom inkább egy eperre hasonlít a pattanásaimtól, mint emberire. A másik pedig egy ajakolaj, amiben szárított virágok úszkálnak, és szuper illata van. Van itt még egy szemhéj primer is, mivel az egyik srácnak nem volt párja, így annak ellenére, hogy kilencedikes vagyok, keringőzök, méghozzá most szombaton, úgyhogy szurkoljatok, ha kiváncsiak vagytok esetleg mutathatok egy pár képet is majd. Szóval, ki is leszek sminkelve, úgyhogy szükségét éreztük egy ilyen beszerzésének, Butterfly márkájú (nem drogériás). Folytatva a fantasztikus bőrömről szóló papolást, az Isana Anti-Pickel szalicilsavas géljével is megpróbálkozok, de lassan úgyérzem, hogy ezt nem meggyógyítani kell, hanem kinőni.


Tavaly ősszel kiderült, hogy nem messze innen van egy Jysk, úgyhogy azóta függővé váltam, nagyon oda vagyok a lakberendezési tárgyaikért, gyakorlatilag az egész ágyneműm onnan van, viszont a 2 méteres takarómhoz csak egy huzat volt itthon, úgyhogy vettünk mégegyet, amin teal alapon fehér csillagminta van. Nagyon tetszik, és tökéletesen harmonizál a szobám színeivel. Szintén a Jyskből vettünk egy ezüst színű lámpát is, nagyon-nagyon tetszik, ezzel van megvilágítva a bejegyzésben látható fotók zöme, szerintem gyönyörű, de ezt nem fotóztam le, de itt meg tudjátok nézni.


Végül, egy magamtól magamnak ajándék is van, mégpedig az, hogy elmentem a Yankee Candle boltba, és kilenc Tartot vettem is, mivel már nagyon rég szemezek velük. Színek szerint sorrendben: Soft Blanket, Vanilla Cupcake, Sicilian Lemon, Berry Truffle, Black Cherry, Pink Sands, Lemon Lavender, Aloe Water illetve Macaron Treats. Mindegyiknek csomagoláson keresztül is isteni az illata, a Berry Truffle-t és a Vanilla Cupcake-t már kipróbáltam, tényleg nagyon fincsik. Ha nem a fővárosban laktok, ezen az oldalon tudtok rendelni is.

Sajnálom, hogy ilyen sok bejegyzés kimaradt, próbálkozom, de nem feltétlenül tőlem függ, viszont lassan jön a tavasz, úgyhogy jöhet az összes virágos és színes manikűr :)

Nektek milyen volt az év első hónapja, miket vettetek?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Jó dolgokat vettél és kaptál, a tánchoz pedig szorítok! A YC tartok közül nekem a Macaron Treats is óriási szerelem, az Aloe Water pedig jelenleg kívánságlistás :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm 😉 Tényleg nagyon finom az illata, úgyhogy nem csodálom. Egyébként az Aloe Waternek olyan illata van, mint az említett illatban kapható zsebkendőknek, tényleg isteni, ha olvasztva is ilyen illata van, akkor ezt többször is újraveszem még 😉

      Törlés