2016. július 15., péntek

Flamingo nails


Sziasztok lányok!

Mostanában szinte csak olyan manikűröket készítek, amiket egy kép alapján készítettem, ami nem túl jó, mert nem nagyon mozgatom meg a fantáziámat, de néha jó, az, hogy tudom, hogy hogy fog kinézni, amit épp festegetek. Már épp ki akartam találni valami olyat, ami nem Pinterestről van, amikor eszembe jutott, hogy láttam ezt a képet, és mennyire jól nézne ki az Essence The Gel itsy bitsy blue bikinijén ez a minta, hiszen nagyon hasonlít az eredeti lakkra. Úgyhogy győzött a lustaság és az, hogy mennyire jól néz már ki ez a minta. Nagyon örülök, hogy végül megfestettem, szerintem elég jól sikerült, alig akartam lemosni :D



Ti is szoktatok Pinterest alapján manikűrt készíteni?
Üdv: Melcsi

8 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jól sikerült, le a kalappal, az árnyalások is csodásak. Szívesen viselnék ilyen manikűrt, de nem tudom, a bal kezemmel megfestett flamingók mennyire tűnnének nukleáris támadás miatt eltorzultnak :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nyomdapárnára festve lehet, hogy jobban sikerül :)

      Törlés
  2. Ez egyszerűen: WoooooooW!:)

    VálaszTörlés
  3. De gyönyörű lett! Szerintem nem baj, ha kép alapján van a mani, van olyan, hogy az ember lát valamit és muszáj a körmeire elkészíteni. Á, egyre kevesebbet vagyok Pinteresten, festegetni is csak munkába szoktam, valami gyorsat mostanában.

    VálaszTörlés