2016. július 4., hétfő

Élménybeszámoló - Bloggertalálkozó

Sziasztok lányok!

Múlthét szombaton egy szuper blogger-olvasó találkozón vettünk részt, Katy és Eleni jóvoltából. Ez volt az első, a bloggal kapcsolatos esemény amin rész vettem, így nagyon izgultam amikor megérkeztem. Gabi és Katy már ott volt és szépen lassan a többi lány is befutott. Megkóstoltam Szandra italát is, de őszintén szólva nem véltem felfedezni benne a gyümölcsök ízét. Eleinte beszélgettünk, majd elkezdtük a csereberét.
Mindenki kipakolta az asztalra a nem bevált/nem passzoló színű/nem használt termékeit. Engem természetesen a lakkok érdekeltek a legjobban, de azért a smink- és testápolási termékeket is meglestem. Eredetileg meg akartam mutatni azokat a lakkokat amiket én vittem, de mivel végül egyet sem vittek el az enyéim közül, ezért nem látom értelmét ennek. Viszont több dolog is megmaradt, ami nekem tetszett, ezért goldoltam, hogy nem hagyom őket sorsukra. :D






13 darab lakkot hoztam el, három Lush terméket és egy kézkrémet. A lakkok között van Essence, Catrice, Rival de Loop és Miss Sporty is, amik a kedvenc márkáim közé tartoznak, így nagyon örülök nekik.

A három Lush szerzemény három különböző felhasználhatósági lehetőséget rejt (ha ezt így lehet mondani): az első a Ma Bar nevezetű habfürdő mézzel, a második a Coctail nevű Ilang ilang és jázmin illatú szappan, amin irizáló csillámok vannak és az utolsó, aminek nem tudom a nevét, de a fürdővízbe téve tápláló és piros lesz a víz. Mindháromnak nagyon tetszik az illata, ahogy az Estrea shea vajas, jojoba- és narancs olajos kézkrémjének is. Gyorsan beszívódik és annyira alaposan hidratál, hogyha este bekenem a kezem vele, akkor reggel még mindig hidratált és puha lesz.
Ezután a kis kitérő után pedig folytatnám a beszámolót. Tehát a csereberélés után a mi kis csapatunk megcélozta a Lusht. (Előtte még a Naillandet is megtámadtuk, itt két Golden Rose lakkot vettem) Itt sem voltam még, hihetetlen az az illatfelhő, ami a belépéskor fogad. A friss arcpakolások a kis tálkákban, kiskanállal és gyönyörű díszítésekkel olyanok mint a fagyik. Szóval nagyon tetszett a bolt, valószínű, hogy vissza fogok még térni. Az orrunk ,,megetetése" után a gyomrunkat is jóllakattuk, majd visszamentünk a Starbucksba. Itt tovább beszélgettünk, majd lassacskán mindenki hazaszállingózott.
 Én nagyon jól éreztem magamat, köszönöm Katynak és Eleninek a szervezést, a többi csajszinak pedig, hogy ott voltak és nagyon kedvesek voltak. (Már pontosan nem tudom, hogy melyik szerzeményem kitől származott, de aki ráismer a képek alapján a saját ,,adományaira", annak küldök egy nagy köszönömöt :) )

Ti voltatok már bloggertalálkozón?
Üdv: Melcsi

11 megjegyzés:

  1. Nem, mert nem vagyok blogger :) Jók azok a lakkok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd a következőn 😉

      Törlés
    2. Audrey, a mi találkozóink olvasók számára is nyitottak, szóval legközelebb tarts velünk :-)

      Törlés
  2. Audrey itt nem csak bloggerek, de olvasók is jönnek, vagy jöhetnek. Ha van kedved a következőre szeretettel várunk :)
    Melcsi köszönjük, hogy eljöttél és remélem máskor is eljössz. :) Nagyon cuki vagy :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát én köszönöm a lehetőséget.... még szép, már amennyiben ráérek :) 😂😍❤

      Törlés
  3. Ez remek, köszi az infót, csak teljesen a nyugati határnál lakom, szóval elég sokáig tartana odaérni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez szomorú. :( De Katyék beszéltek arról, hogy nem csak Pesten terveznek találkozót :)

      Törlés
  4. Sajnálom, hogy végül nem tudtam elmenni. :( Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy eljöttél, és remélem, máskor is velünk tartasz majd. Az a két Golden Rose mesés *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, ha ráérek,akkor jövök :) Csak erre a két kiszemeltemre emlékeztem 😉😂

      Törlés