2016. március 25., péntek

Újrakenve - Essence Colour&Go 188 dare to kiss

Sziasztok lányok!

  Tudom-tudom, hogy azt írtam, hogy megpróbálom tartani a hétfő-szerda-pénteket, de most nem úgy jöttek össze a dolgok, viszont hamarosan izgalmas dolgok jönnek (legalábbis számomra mindenképp izgalmas :D ).

Mostanában már egyre többször kenek fel olyan lakkokat, amikről már készítettem bejegyzést a múltban, de nem szeretném, ha lefényképezetlenül maradnának, ezért kitaláltam, hogy egy új ,,sorozatot" indítok Újrakenve címmel, így más köröm- formán/hosszúságon is láthattok lakkokat. 

Az első lakk, egy Essence, szatén finisű darab, amit elraktam anno a szemem elől, mert egy nap után levált. Most reménykedve, hogy valami változott, megpróbálkoztam vele. A tartóssága ugyanúgy elég gyatra, igaz, hogy lehúzható alaplakk volt alatta és nem volt rajta fedőlakk (mert szatán finisű), de egy nap után két helyen pattant le, így már aznap lehúztam. Akkor azt írtam, hogy egy rétegben fed, ami félig-meddig most is így van, azért inkább a kettőre szavazok. Az ecsetét még mindig nagyon szeretem, a száradása is szuper. A színt én rosegoldnak mondanám, erős barnás beütéssel. Szerintem ez a szín nagyon jól áll a kezem színéhez, csak hát az a tartósság :(





Van valami ötletetek, hogy hogyan lehetne a tartósságán javítani?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése