2016. március 14., hétfő

Lakkteszt - Avon Magic Effect Mineral Crush Rose quartz

Sziasztok lányok!

Mostanában egyre többször ütközök Avon lakkokba, de eddig egy darabom se volt belőlük. A szülinapomra viszont kaptam egyet, ezt fogom most megmutatni.

Szerintem az Avon lakkok üvegét senkinek nem kell bemutatni, jópár éve ilyen szügletes üvegű. Nem vagyok egy nagy rózsaszín rajongó, ezt a lakkot sem szoktam még meg. Pinkes alapban ezüst mikro és nagyobb hatszögletű glitterek vannak. Az ecsettel jól lehet dolgozni, ami szükséges is, mert ecsettel sem olyan egyszerű homoklakkot körbetakarítani. Egyetlen egy rétegben fed, amin nagyon meglepődtem, ezért nem is kentem fel egy második réteget. A másik meglepő tulajdonsága az, hogy elég gyosan megszárad. Mint említettem ez egy homoklakk, ami nagyon érdesre szárad.

Összességében ez egy pozitív csalódás, az, hogy még nem barátkoztam meg a szinével a saját problémám, de akinek tetszik ez a szín (Krémmánián a többit is ajánlják) azoknak tudom ajánlani.

(a szín befotózásával voltak problémáim, a házilag készített lightbox még próbálgatás alatt áll)







Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése