2015. november 4., szerda

Lakkteszt - Artdeco Ceramic Nail Lacquer 56

Sziasztok lányok! 

A mai bejegyzésben egy Artdeco lakkról lesz szó.

Nagyon ritkán írok többezer forintos lakkokról, de ezt a lakkot nem az eredeti árán, hanem100 forintért vettük, használtan. Ismertem a márkát, a Müllerben tett látogatásaim alkalmával vetettem egy-két pillantást az állványra, de az árak láttán inkább továbbmentem. Ennek a lakknak is eredetileg borsos az ára, egészen pontosan, ha jól olvastam 2260Ft. A kipróbálása után úgyérzem, nem pénzkidobás, ha valaki beruház rá, ugyanis nagyon tetszik ez a lakk.
Az üveg 6ml-t tartalmaz, ami egy kicsit lehetne több is, de így legalább el lehet használni higítás nélkül is. Egyenesen vágott és lapított az ecsete, amivel egy kicsit ügyeskedni kell, de nem vészes. Az 56-os árnyalat egy nagyon összetett szín, a téglavörös, a lila és a nude szín keveréke, enyhe taupe-os beütéssel. Ez a szín szerintem nekem jól áll, amíg rajtam volt állandóan nézegettem. Az állaga tökéletes, nem túl híg, de nem is sűrű. Két rétegben fed ( már az első réteg sem rossz, de már csak megszokásból is felkentem mégegyet) , gyorsan szárad és gyönyörű fényes lesz. Szokásommal ellenétben most nem 6, hanem 7 nap után mostam le, minimális kopással (most nem volt rajta fedőlakk).
 Összességében nagyon tetszik ez a lakk, fényes, egész tartós, jól fed, gyorsan szárad és ennek az árnyalatnak gyönyörű a színe.







Nektek van Artdeco lakkotok?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése