2015. november 23., hétfő

Lakkteszt - H&M Matte Metallic Nail Polish Blue Metal


Sziasztok lányok!
A mai bejegyzésben egy csodaszép lakkról láthattok tesztet.

Ez a lakk is abban a nagy csomagban lapult, amit még júliusban vettem. A H&M-nek volt egy kollekciója (én már nem láttam ezeket a lakkokat kirakva) aminek a tagjai mind matt és metálos finisűek, erről kapták a nevüket is. A birtokomban lévő árnyalat neve Blue Metal. Elnézve a többi színt, szerintem ez a legszebb, örülök, hogy pont ez került hozzám.

Az üvege szerintem nagyon aranyos, szögletes és elég pici, ennek ellenére 9ml lakk vann benne. A felirat fehér betűkkel van rányomva és nagyon tetszik, hogy különböző betűtípusokkal írták. Az ecset ,,szára'' nagyon rövid, koncentrálni kell festés közben, hogy ne takarja el a kupak az ecset fejét. A vége vágott, de olyan puha, hogy könnyen lapul, így az ívet szépen meglehet festeni. Két rétegben fed, gyorsan szárad, ahogy a matt lakkok szoktak általában. Hamár a mattságról beszélünk, én inkább félmattnak mondanám, mint mattnak. Az apró csillámok, amik a metálos hatást keltik fedőlakkal látszódnak jobban, ezért azt is kentem rá. Tartóssága magában valószínűleg nem lenne hosszú, de az alap-, fedőlakk sokat dob ezen, így hat napot bőven kibír.

Összességében szerintem ez egy gyönyörű lakk matt hatás ide vagy oda. Mindenképpen kellett egy ilyen lakk a kollekciómba *-*

Az első képen lámpánál, az utolsó három képen pedig fedőlakkal láthatjátok .











Nektek hogy tetszik ez a lakk?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése