2018. március 19., hétfő

Manikűrvadász 38. Szülinap

Sziasztok lányok!

Pár órás kéréssel, de én is jelentkezem a Manikűrvadász szülinapi fordulójára készült manikűrömmel. Ilyenkor nem egymástól, hanem külföldi bloggerektől-körmös lányoktól szoktunk vadászni. Amikor megláttam, kit sorsolt ki Bella nekem, nagyon meglepődtem, és elszomorodtam, hiszen Ane Li egy nagyon tehetséges lány volt, de két éve nyáron elhunyt. Már előtte is követtem munkásságát, nagyon sajnálom, hogy eltávozott közülünk. 
Az instagaramját böngésztem végig, mivel blogja nincs. Szerintem nyomdázott manikűröket nem is láttam, csak kézzel festetteket. Nagyon szép, aprólékos, vékony vonalas mintákat készített, nehéz volt választanom. Végül egy tavaszias, pipacsos manikűrt választottam ki, amit egy nagyon vékony ecsettel festettem meg. Az alap a Rival de Loop coconut milk fehér lakkja 3 rétegben, erre kerültek a fekete és piros akrilfestékből kikevert színnel a virágok. A festéket addig higítottam, hogy vízfesték-hatást érhessek el, de ez annyira nem látszódik ilyen méretben. Ezután fekete akrillal megfestettem a szárakat és a gubókat, végül az Essence BTGN-jével fedőlakkoztam.

Az eredeti:

Az én verzióm:



Nézzétek meg a többiek munkáit is!


Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

6 megjegyzés:

  1. nagyon jól sikerült a vadászat, szép mani lett! megkérdezhetem hogy a BTGN fedőt még kapni? mert én sose találom, és kezdem azt hinni hogy már nem is létezik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, még mindig kapni, és nem csak a Müllerekben.

      Törlés
  2. Csinos lett a manikűröd, remélem, hozza is magával a tavaszias időt! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett a manikűr 🙂

    VálaszTörlés