2016. december 26., hétfő

Manikűrvadász karácsonyi forduló (29.)

Sziasztok lányok!

Sajnos nem vettem észre, amikor Bella kirakta a felhívást a karácsonyi fordulóra, de volt olyan kedves, hogy sorsolt nekem egy blogot, így legalább vadászni tudok.
 A blog amiről vadásztam, a MyMomentNails blog, amit Andi vezet. Instagrammon már régóta követem, illetve a Manikűrvadászok alkalmával be-be szoktam nézni a blogjára is, így nem volt teljesen ismeretlen. A legtöbb manikűrje nyomdázva készült, így sokat kellett kutakodnom, amíg megtaláltam ezt a manikűrt. Sikerült ezzel egy többszörös Manikűrvadászos manikűrt készíteni, hiszen Bellától Barbi vadászta le, akitől Andi, akitől én vadászom le :D Ezen forduló alkalmával nem feltétlenül karácsonyi manikűröket kellett újraalkotnunk, hanem úgy átalakítani, hogy illjen ehhez az alkalomhoz. Ez a manikűr már önmagában is emlékeztet a karácsonyra, ezért nem is változtattam rajta, inkább próbáltam a lehető legjobban ,,lemásolni". Az alapszín a Rimmel rain rain go away lakkja, amit még mindig nagyon szeretek. Erre pöttyöztem arannyal, pirossal, fekete akrilfestékkel, ez utóbbival készítettem a vonalakat is. Elég absztrakt lett, illetve a vonalak sem túl szépek... Nem teljesen vagyok vele kibékülve, talán túl sok a fekete benne :D

Az eredeti verzió:


Az én verzióm:




Nézzétek meg a többiek munkáit is!:

Boldog karácsonyt utólag is!
Üdv: Melcsi

12 megjegyzés:

  1. Szép lett az újragondolás! Ez a manikűr az én szívemet is megdobogtatja mindig, mert nagyon népszerű díszítés, a legtöbb manivadi játékos körmén megfordult már. Legközelebb én sem hagyom ki! :D

    VálaszTörlés
  2. De jópofa, hogy ennyien újraalkotják, tetszik nekem is ez a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is az, kiváncsi vagyok, hogy van-e másik ilyen sokszor újraalkotott manikűr 😉

      Törlés
  3. szerintem irtó pontos lett a vadászás, nagyon eltaláltad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez nagyon kedves, erre törekedtem 😉

      Törlés
  4. Gyönyörű lett, nekem nagyon-nagyon tetszik :) Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és boldog új évet (és a szokásos sok lakkot és sikeres manikűrt 😂❤ )🎆

      Törlés
  5. Már Andinál is nagyon tetszett ez a manikűr. :) Csinos lett a te verziód is.

    VálaszTörlés
  6. Bár nem karácsonyi ez a mani, nagyon jül néz ki. Én imádom. Tavaly én is elkészítettem. ♥

    VálaszTörlés