2016. szeptember 5., hétfő

Augusztusi szerzemények

Sziasztok lányok!

Az egyik szemem sír, a másik meg nevet, de inkább sír, hiszen vége van a kedvenc évszakomnak, bár szerencsére most szinte mindent sikerült megvalósítanom amit akartam. Ígyhát következzék a szerzeményes bejegyzés, most a szokásosnál több lakkal.
 Valahányszor megláttam valahol egy átmenetes manikűrt, mindig eszembe jutott, hogy vennem kéne sminkszivacsot hozzá, mert eddig csak egy mosogatószivacs-szerű darabom volt, ami mindig beleragadt az átmenetekbe. Most két csomaggal is vettem, az egyiket még itthon egy százasban, ennek virág formája van és csupa színes, a másikat pedig Belgiumban a Primarkban átszámolva ugyanúgy 450 Forintért, viszont ebben 20 darab van és fehér illetve rózsaszín színű (olyan mint a mályvacukor *_*). Ha beválik a Primarkos, akkor jövőre veszek még, mert ugye minden évben megyünk és jobban megéri, mint amit itthon vettem.


A Primarkban vettem két lakkot is, szintén 1.50€-ért. Az egyik egy menta színű (PS mint), a másik egy mályvás taupe (PS heather) , amihez bár nagyon hasonlít a Moyra Giselle, de hát olyan szééép *_*
Ismét jártam a Rossmanban, most többször is az Essence kiárúsítások miatt. Első alkalommal még nem találtam a kiárúsítást, ezért csak egy lakkot vettem a Rival de Loop kínálatából. (Rival de Loop Cookie nails #01 crazy cookie) Nagyon aranyos kis mákos lakk, három különböző méretű hexagon glitter található benne, egy lilás alapban.
Következő alkalommal már megtaláltam a kiárúsítást, de a BTGN-t már nem találtam, így onnan 2 lakkal jöttem el. Az egyik az Essence The Gel 22 i <3 my blue jeans, a másik pedig a Rival de Loop Petite Romance 03 l'amour toujour. Az előbbi már kívánságlistás volt, a második pedig csak megtetszett.


Végül az utolsó napokban még bementem a Müllerbe is, hogy végre megvegyem az Essence gyorsszárító cseppjeit is, így mostmár az is a birtokomban van. Útközben betértem egy százasba is és egy körörmpolírozóval jöttem, ki, már ki is próbáltam, egész jó.


Ti mit vettetek augusztusban?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Fogalmam sincs :) Moyra lakkokat biztos meg lemosót, de én sosem emlékszem arra, miket vettem.

    VálaszTörlés